Pomoći ćemo vam da osvojite srca naših slušatelja.

Radimo radijsko oglašavanje na pravi način.

Imamo dva radijska brenda različitih formata sa lokalnim stanicama u Tuzli, Zenici i Travniku.

Radimo ciljano radijsko oglašavanje usmjereno na različite profile kupaca u regijama koje ih zanimaju.

Koristimo i najnoviju tehnologiju emitovanja reklama, pa će vašu poruku čuti pravi ljudi u pravo vrijeme.

Naši kreativci će vašu poruku pretvoriti u zabavnu reklamu koju će slušatelji pamtiti.

U dvadeset godina koliko postojimo, radili smo oglašavanje za više od 500 biznisa.

Posebno smo predani saradnji s malim lokalnim biznisima koji koriste radio na najbolji način.

Naše radio stanice

Radio TNT je stanica sa odličnom muzikom (oko 70% svjetske, ostatak iz produkcije ex-YU država), kratke lokalne vijesti, nagradne igre, društveno odgovorne akcije i kreativne reklame.

PROSJEČAN SLUŠALAC:
Mlada porodica, muškarac u drugoj, žena u prvoj polovini tridesetih. Imaju dvoje djece, starije je školskog uzrasta, mlađe je u vrtiću, razmišljaju i o trećem. Zaposleni su, žive u kući dignutoj na kredit, voze Golf star 7 godina, ljetuju na Jadranu, zimuju u Bosni. Znaju šta žele, imaju svoj stav o svim važnim stvarima u životu, i ne vole kada ih neko potcjenjuje. I, naravno, uživaju u muzici uz TNT.

POKRIVENOST:
Tuzla i okolina; Travnik i srednja Bosna; područje grada Zenice.

UKUPAN BROJ POTENCIJALNIH SLUŠALACA: 800.000 slušalaca.

Narodni radio je stanica sa pažljivo odabranom narodnom muzikom (puštamo samo najveće hitove), kratkim lokalnim i sportskim vijestima, kreativnim reklamama i nagradnim igrama.

PROSJEČAN SLUŠALAC:
Porodica u srednjim četrdesetim. Imaju dvoje djece srednjoškolskog uzrasta. U prosjeku, jedan bračni partner je zaposlen. Bave se poljoprivredom, više za sopstvene potrebe, nešto malo i za tržište. Žive u svojoj kući, voze auto star 11 godina, ljetuju u prosjeku jednom u tri godine, nemaju budžet za zimski odmor. Prioritet im je školovanje djece, i štednja za njihovo vjenčanje, kada za to dođe red.

POKRIVENOST:
Zenica i centralna Bosna; Tuzla i okolin.

UKUPAN BROJ POTENCIJALNIH SLUŠALACA: 1.000.000 slušalaca.

Poduzeće FIS Vitez i TNT Grupacija surađuju preko dvadeset godina. Danas smo više od poslovnih partnera. Posao rade i čine ljudi, a ljudi iz TNT-a, rade dobar posao. Osim što pomjeraju granice profesionalnog i kreativnog, pomjeraju granice i u onom ljudskom odnosu prema klijentima i korisnicima.

Dijana Brkan - FIS VitezVoditeljica marketinga

Više od 10 godina suradnje s TNT Radijom dovoljno govori o kvalitetu koji pruža ovaj radio i cijela ekipa okupljena oko TNT Grupacije. Odgovorni, brzi, efikasni i veoma kreativni u obavljanju svojih zadataka.

Ivan Lovrić - Bet Live & 5PLusDirektor 5Plus kladinonica

Od samih početaka smo zajedno. Oslonac i podrška jedni drugima preko dvadeset godina.
Mi smo tim. Jednostavno to je to.

Samer Dolovac - SantoursMenager Putničke agencije Santours

Fleksibilnost, profesionalnost i pouzdanost obilježavaju saradnju MI-BOSPO-a i TNT Grupacije već godinama. TNT brzo reaguje na naše potrebe i zahtjeve, te na svaku situaciju odgovaraju visokim stepenom kreativnosti što nas čini izuzetno zadovoljnim našim partnerskim odnosom. MI-BOSPO se potpuno oslanja na TNT ekipu za ostvarenje komunikacijskih i poslovnih ciljeva.

Azra Berilo - MI-BOSPOMenadžerica za odnose s javnostima

Ekipa okupljena oko TNT radija i cijele TNT Grupacije je zaista posebna. Iako sarađujemo godinama na obostrano zadovoljstvo, vrlo često me pozitivno iznenade svojim pristupom i predanošću klijentu i njegovim proizvodima i uslugama.

Emir Jildizlar - Addiko BankMenadžer korporativnih komunikacija

Sa TNT Grupacijom sarađujemo već duže vrijeme na obostrano zadovoljstvo. Vrlo je pozitivno i zahvalno imati s druge strane poslovnog partnera, kod kojeg su istovremeno prisutni znanje, želja za rezultatom i visok nivo profesionalnosti, jer win-win situacija je tada gotovo zagarantovana.

Kenan Đonko - TelemachCMO - Direktor produkta i marketinga

BBI Banka i TNT Grupacija dugi niz godina na obostrano zadovoljstvo vrlo uspješno surađuju. Dijelimo slične vrijednosti koje se ogledaju u visokoj razini profesionalizma, odgovornosti, dosljednosti, kreativnosti, kao i razumijevanju potreba krajnjih korisnika, a sve s ciljem razvoja i jačanja bh. privrede i društva.

Dino Selimović - BBI BankaDirektor marketinga i komunikacija

Vrlo profesionalan odnos, fleksibilan pristup, kao i stalna težnje da svojim partnerima olakšaju ostvarenje postavljenih ciljeva, čine ovaj tim posebnim i čini ih timom s kojima zadovoljstvo uspostaviti poslovno - prijateljski odnos.

Rusmir AlibegovićKomercijalni direktor UTD Best Travnik

92%

Klijenata ponovo zakupi našu uslugu ciljanog oglašavanja na radiju.

450

Radijskih reklama kreiramo u toku jedne godine.

15

Su uspješnije ciljane kampanje na formatiranom lokalnom radiju.

Otkrivamo tajne uspješnog oglašavanja