fbpx

TV marketing je i dalje najuspješniji vid oglašavanja. Otkrijte koje televizije su bolje i isplatljivije za uspješno reklamiranje vaše firme.

Autor: Alem Lolić, tnt group

Male firme često odlučuju da grade svijest o brendu i reklamiraju svoje ponude na televiziji. Klasične televizije (emiteri) nude najveću publiku, dok tematski (kablovski) kanali imaju mogućnost ciljanog oglašavanja prema posebnim ciljnim grupama ili lokacijama po znatno nižim troškovima.

TV marketing za male biznise

Izbor najuspješnijeg televizijskog oglašavanja za vašu firmu zavisi od ciljeva vaše kampanje i budžeta s kojim raspolažete. Klasične televizije imaju veću publiku ali su skuplje, tematske televizije imaju manju i lojalniju publiku i dosta su jeftinije.

Ako imate neki proizvod koji može koristiti svima, i razvili ste distribuciju na područje cijele države, onda je jednostavnije da se reklamirate na klasičnoj televiziji jer ćete brže doći do svih. 

Međutim, ako želite da se obratite samo određenim ciljnim grupama ili ljudima s nekog manjeg tržišta, vaš izbor su telematski tv kanali. Uzmimo za primjer tržni centar lociran na određenoj lokaciji. Tržište tog centra je region od nekih 50 kilometara oko lokacije. Logično je da se taj centar reklamira na tematskoj (lokalnoj) televiziji koja se obraća ljudima s ciljanog tržišta.

Ako prodajete stvari za djecu, reklamirajte ih na dječjem kanalu kojeg gledaju djeca i majke. Ako su vaši kupci malo starije osobe, pronađite tematski kanal s tom ciljnom grupom jer nema potrebe da svoje proizvode reklamirate mladim roditeljima i ljubiteljima sporta.

Trendovi pokazuju da je ciljano reklamiranje dosta efektnije i isplatljivije za mala i srednja poduzeća. Tematske televizije su odličan izbor za ove firme koje sada mogu priuštiti reklamiranje na televiziji. I to nije sve, istu tu reklamu ove firme često koriste i za digitalno oglašavanje jer video je jednostavno moćniji.

Doseg televizijskih kanala

Klasične televizije imaju mnogo veći doseg iako je broj korisnika kablovski i IPTV platformi u stalnom porastu. Za firme s većim budžetima, koje imaju potrebu da se obrate svima, preporučujemo reklamiranje na klasičnim televizijama.

Mana tematskih televizija je što se obraćate samo korisnicima kablovskih I IPTV platformi. Ovo je ujedno i prednost tematskih televizija jer vam omogućavaju ciljano oglašavanje vrlo slično digitalnom oglašavanju.

Ciljani TV marketing

Mnoge firme donose odluke o ciljanju svojih kampanja na osnovu geografskog tržišta na kome djeluju. Kablovske televizije vam dozvoljavaju da se obratite lokalnim kupcima. Ako su vaši kupci ljudi koji žive u blizini vaše trgovine, kablovske televizije će vam omogućiti ciljano oglašavanje samo na te ljude i neće vas tjerati da platite i reklamiranje na regijama koje vas ne zanimaju.

Kablovske televizije su često i usko profilirane tako da se možete obratiti samo ljubiteljima sporta, mladim roditeljima i djeci ili kupcima u najboljim godinama. Istraživanja pokazuju da su gledatelji tematskih televizija lojalniji. Ovo ima logike, jer te televizije bolje ispunjavaju njihove želje i potrebe.

Troškovi i frekvencija prikazivanja

Oglašavanje na klasičnim tv emiterima košta više nego reklamiranje na kablovskim i tematskim televizijama. Ali to ne mora značiti da se ne isplati malim firmama. Zbog široke publike, cijena po gledatelju je niska.

S druge strane, frekvencija ponavljanja reklame je najvažnija u TV oglašavanju. Vaša reklama mora biti prikazana više puta da bi vam dovela kupce. Opće pravilo je da su tri prikazivanja potrebna da bi kupac odlučio o vašoj ponudi.

Veći broj dnevnih prikazivanja će povećati šansu da kupac vašu reklamu vidi tri puta. Na klasičnim televizijama, to će vas koštati više. Kablovske i tematske televizije će vam za manje novca osigurati puno veći broj prikazivanja reklame što će povećati uspješnost vaše kampanje. Posebno ako ste lokalno orijentirani ili orijentirani samo prema određenim ciljnim grupama.

Zaključci:

– Ako imate firmu koja djeluje na manjem tržištu, izaberite lokalnu kablovsku televiziju.
– Ako su vaši kupci ljubitelji sporta, reklamirajte se na sportskom kanalu ili uz sportske sadržaje.
– Ako se obraćate mladim roditeljima i djeci, izaberite dječju televiziju.
– Ako vas zanimaju “stariji” kupci, reklamirajte se na tematskim kanalima koji su prilagođeni njima.

Ako vas zanimaju tajne uspješnog oglašavanja za male biznise, pratite naš Blog. Redovno pišemo o našim iskustvima i uspješnim kampanjama koje smo radili u dvadeset godina od kada postojimo.

Prijavi se na mailing listu!

Prijavi se na našu mailing listu i otkrivaj tajne uspješnog oglašavanja. Pridruži se TNT porodici sa +5000 članova. Prijavi se i osvajaj nagrade!

Čestitamo! Uspješno ste se prijavili. Hvala!

Nešto nije ok. Pokušajte ponovo...

Leave a Reply

Uspješan TV marketing ne mora biti skup!

TV marketing je i dalje najuspješniji vid oglašavanja. Otkrijte koje televizije su bolje i isplatljivije za uspješno reklamiranje vaše firme.

Prijavi se na mailing listu!

Prijavi se na našu mailing listu i otkrivaj tajne uspješnog oglašavanja. Pridruži se TNT porodici sa +5000 članova. Prijavi se i osvajaj nagrade!

Čestitamo! Uspješno ste se prijavili. Hvala!

Nešto nije ok. Pokušajte ponovo...

Prijavi se na mailing listu!

Prijavi se na našu mailing listu i otkrivaj tajne uspješnog oglašavanja. Pridruži se TNT porodici sa +5000 članova. Prijavi se i osvajaj nagrade!

Čestitamo! Uspješno ste se prijavili. Hvala!

Nešto nije ok. Pokušajte ponovo...

Prijavi se na mailing listu!

Prijavi se na našu mailing listu i otkrivaj tajne uspješnog oglašavanja. Pridruži se TNT porodici sa +5000 članova. Prijavi se i osvajaj nagrade!

Čestitamo! Uspješno ste se prijavili. Hvala!

Nešto nije ok. Pokušajte ponovo...

Prijavi se na mailing listu!

Prijavi se na našu mailing listu i otkrivaj tajne uspješnog oglašavanja. Pridruži se TNT porodici sa +5000 članova. Prijavi se i osvajaj nagrade!

Čestitamo! Uspješno ste se prijavili. Hvala!

Nešto nije ok. Pokušajte ponovo...